Bilo nam je predivno, Hvala Vam puno na pažnji!
Draga Mateja,Gosti su bili prezadovoljni!!!!!!!!! Hvala Vam!
Sako dobro!
Nena è stata brava e ci ha spiegato tutto. La gita è stata molto bella, grazie e Lubiana è una bellissima città.
Roger and I had such a great time, and we can't thank you enough for making it so memorable and special. You are the best tour leader we have ever had!!